Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 11. juni 2012

EFIT 11 juni 2012

Jaha.. som vanlig synes jeg denne dagen ikke var noe spesielt spennende med tanke på at det er en sånn dag som det er.... men men, siden min dag er unik, så legger vi den uuuut! Tross alt.. forb til muntlig og sånn..

00.06.Har lagt inn to nye sanger på spiller og mobil : økologisk landmand og someone I used to know. Dette må spilleren tenke litt på... enda litt senere i seng..

6.33 : Grunnet mangel på ferskt brød må en varme opp noe halvstekt--- buhu..
7.47 : Beundrer pene blomster før jeg drar på jobb
8.22 : Norsk muntligoppgavene er klare. men hvem som skal opp , det vet verken de eller jeg ennå...
9.57 : Ja, da vet de det altså... Hvem som er pulje en og to. Oppgaver er trukket, og en er tilgjengelig for de søte kandidater som er i gang   med å rote rundt i bøker, og lage PP( eller utnytte det at de styrer seg selv, med litt snacks og musikk)
10.58 : Som sagt , en er tilgjengelig... leser en kronikk om hvorvidt ABB er ond eller ikke...
11.43 : En skulle ta bilde av en åpen dør da dette spetakkelet  kom vasende ut, tiltrukket av kamera. Min kollega og partner in crime, som også skal ha opp kandidater i norsk...
12.03. Vi myser på bildene jeg tok på skoleturen i forrige uke.
14.34 : Trinnmøte..... dagene framover, rydding, romfordeling.avslutning... ja. i det hele tatt....
15.50 :Rette RLE på 9 trin, resteprøver, skrive begrunnelser for nedsatt i orden og oppførsel standpunkt, sette opp tidsplan for muntlig eksamen på onsdag.....Sjempespennende. Må gjøres..
16.28 Innom kiwi : brød, broccoli, tannbørste, aspargesbønner.. Phu.. det var nok på kontoen.
17.50 : Elsker lukta av syriner...( ute på lufting)
18.02 : To fine ting jeg er glad i .Mack og forglemeiei
19.16 ; Ser nyheter mens jeg sender ut bilder fra turen. Anders BB er ikke gal, bare ond, og nå skal skolen bli ny ved hjelp av klasseledelse.. Me får sjå..
20.45 : Mannen lager seg mat.Ingen av oss har matlyst akkurat i dag.Brødskiver i dag..
21.40 : Spiller drawsomething
22.35 Kveldskos...
Takk for i dag....

4 kommentarer:

  1. Söt hund.
    Här i Norrköping har syrenerna snart blommat ur, tack och lov får jag njuta en gång till av blommande syrener när jag åker upp till Ö-vik :-)

    SvarSlett
  2. Tittar in på din dag. Syrener doftar underbart! Tyvärr har alla vissnat hos oss nu....

    SvarSlett
  3. Härligt att få följa din dag =) Du verkar ha haft en bra dag.

    SvarSlett