Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







tirsdag 2. juli 2013

30daysChallenge Dag 21 mine 5 verste uvaner

Jaha.. vi skal ned i den indre private gørra så å si...

Javel , på eget ansvar..

1  Altså, jeg kan være en god lytter, men er jeg gira så tenker jeg minst like mye på hva jeg skal  si når det blir min tur igjen.. det er vel ikke spesielt sjarmerende Meninger om alt.


2 Jeg er ikke så nøye på ting. Sånn sminke,ha det rent og ryddig.. Jeg kommer nok aldri til å sett på som en kvinde som kan " dekke et pent bord" Det kan jo være både avslappende og slubbete å henge med meg sånn..

3 Har behov for mye alenetid. Og det er jo verken høflig eller sosialt..


4 Avhengig av neglefiler, negleklippere og pinsetter. Og det er jo ikke alle som synes det er like sjarmerende..

5 I følge min mann er jeg flink til å fordele skyld når noe går gærnt. Og det kan nok stemme. For i ettertidens klokskap, hadde vi i stedet gjort slik eller sånn såååå.
Ikke alltid gjort er gjort og spist er spist for meg..Om det er machokistisk ment, det vet jeg ikke , det er vel mer årsak og virkning..


meg... alltid perfekt..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar