Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







fredag 11. april 2014

EFIT 11 april 2014


6.35 : Midt i snoozinga så kom Mack og ville ha kos... God morgen, søting

7.09 : frokost med medisiner : metformin mot diabetes, citrisin mot allergi ( bjørkesesong snart) og meloxocam for vond arm.Toast og melk. Kyllingpålegg naturell

Bonus ; God morgen i april, Jessheim by...

08.09 : fiiiine eiketreet...landemerke på vei til jobb

9.12 : fritimen over ( fikk ikke gjort så mye annet enn å snakke med rektor om noe viktig, men men..) Klar for engelsk på 10.trinn. Posterproduksjon..

10.03 : Kontaktlæreren i 10b har jammen pynta fint til påske.. dagens gule innslag..

Bonus ; Iler ned til time med søteste jentene..

11.03 :Believe.... Eller ta bilde av en tegning på vinduet...

12.59 : Sal og scene; hjelper en gruppe med å lage manus til et filmprosjekt...

14.03 : Ooops!Håper jeg kan overføre dette til forrige time..Altså.. sal og scene, veilede gruppene

14.40 : Elevene sendt hjem, jeg er ferdig med å lage presentasjonsopplegg om diverse kristne trossamfunn i KRL. Er det påskeferien jeg ser der ute?

15.00 : 24 timer til, så...
16.17 ; snap til syrran . Der har Morten Harket gått glipp av noe... (og hva har ikke Alan Rickman missa med meg...)

17.19 : lampa på BK (fredagskos)

18.04 : regninger og legge inn EFIT bildene så langt


19.29 : Dagens nye ord. Betyr å være opptatt på nett fremfor å gi oppmerksomhet til dem du er sammen med... Hva kan vi kalle dette på norsk?

20.01 : jepp.. nå mååå jeg visst..Utsatt klessortering lenge nok..
21.02 : Matfar kommer hjem fra moro med kamerat.. Tar i mot hyllesten som en mann..Liggende..
22.16 : Tardis med kragen vil ha litt kos, og må dempe seg selv..

23.47 : Resten av kvelden vil jeg strikke litt.. Blir en vest eller genser.. vet ikke helt hva ennå..












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar