Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







torsdag 18. august 2016

EFIT 18 august En torsdag på starten av skoleåret..

6.33 : Ikke rart det blir trangt når enkelte skal ha  sin plass..

7.31 : Liten hektisk leteaksjon.. Lå sammen med gårsdagens post

8.06 : min fine lærerdagbok.. Ferdig pyntet..

9.17 : Liten pause. Titter over til naboen i  den andre båsen.

10.27 : Eple til læreren i 2016? Næh.. man takker pent

11.45- 12.15 : Full rulle i klasserommet. Vi planlegger zerofest. 9. trinn inviterer 8 til fest med aktiviteter. Skal forebygge mobbing og gjøre folk kjent med hverandre. Så.. dette bildet ble tatt i etterkant

12.23 : Der spises lunsj.. Og det er pynt på bordet

13.47 : Jeg  lagde drømmemannen i cernitt i studietiden.. Synes jeg kom ganske nær.. Synd han bruker linser...

14.27 : Alle systemene vi bruker er oppdatert og umulige å finne fram i.. Sukk...Alltid noe artig for de små grå når vi starter opp..

 15.47 : Tonje og jeg har sett litt på fagplaner, ukeplaner og lagt skumle planer... og nerder litt på snapchat
16.15 : Hver lille plass , sin festival/marked. Kløfta har bare en dag da... Men egen dag, med boder og skoj, det har de..

17.04 : jeg har kommet meg hjem og lufter biskene.. Ser ut som om det kan bli litt vått??

18.17 : Damper  geriljabroderiet mitt.Netflix n'chill kan ha flere  småsvinete betydninger
19.05 : Ser de siste episodene tilgjengelig av Orphan Black. 
20 .36 : Mack viser at han ikke har rusta, selv om pelsen ser litt sånn ut..
Bonus 1 : Solnedgang i august

Bonus 2 : Mannen er ute og leker seg med drone
21.04 : Innkommende drone






 22.45 : Siste tur med gutta for dagen. De skal vente pent, mens døra er åpen, på klarsignal for å gå ut.
23.17 : Dagens siste . Jeg skal til frisør i morgen. Og det skal bli kort....


Ses i september. Da har mannen bursta'.

3 kommentarer:

  1. Var Orphan Black bra? Har lenge tenkt jeg skulle begynt på den, men aldri kommet i gang.

    SvarSlett
    Svar
    1. den er selvsagt ikke komplett, men definitivt spennende... Hovedpersonen gjør en KJEMPEJOBB

      Slett
  2. Vilket fantastiskt broderi!

    SvarSlett